Saturday, November 14, 2015

3

Serabut.

Serabut juga minggu ni.
Mungkin sebab minggu ni tak ada usrah.
Pelik juga entah kenapa semua senyap.

Aku suka usrah tapi aku tak suka buat task usrah.
Hmmm, boleh ke eh macam tu?

Patut la semacam je minggu ni.
Tak recharge hati.
Dan hati makin kotor. T.T

***

Bencana.

Musibah apa lagi yang berlaku.
Malaysia: Highway Karak runtuh.
Beirut: 40 orang Islam dibom.
Paris: Stadium kena bom jugak.
Japan: Warning for tsunami.

Rasa-rasa nya ini normal tak?
Kadang-kadang tak tahu kenapa terfikir, aku sendiri mungkin menjadi sebab benda ni berlaku.
Bila mana Allah tak redha dengan kelakuan penduduk bumi yang lupa diri masing-masing, maka tak mustahil lah Allah boleh timpakan musibah yang sebegini banyaknya.

Selamatkanlah ya Allah.
Ampuni semua kelalaian kami! T.T

***

Rasa tak boleh bernafas. Tercungap-cungap.
Masa untuk away!
Rindu sangat nak spill everything!

No comments:

Post a Comment