Saturday, April 16, 2016

24

Muhasabah blog.

Bila baca balik semua benda dalam blog ni.
Rasa macam awat asyik cerita benda sedih je ni?
Haha. Blog ni jadi tempat luahan perasaan pulak.

Aku pun tak tahu kenapa aku rasa tertekan sangat.
Haha. Padahal realitinya ada je benda benda happy.
Tapi tak pulak aku tulis kannn. Haha, sorry!

Yelah, benda sedih ni selalu simpan sendiri.
So bila tulis kat sini ni, feeling dia lain sikit.
Sebab diri sendiri tulis kepada diri sendiri. :D

Cuma patutnya aku kena tulis jugak benda yang buat aku happy.
So bila nanti aku sedih, aku boleh baca balik benda yang best best.
Dan inshaAllah lebih bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Kannn? :D

Semoga aku lebih rajin untuk menulis yang happy happy lepas ni.
Dan kurangkan luahan perasaan kat sini.
Aku baca pun dah naik boring sebab asyik ulang benda yang sama.
Haha. Muhasabah blog betul hari ni.

Terima kasih, Mirrorrrrr! Rawrrrrr! <3

No comments:

Post a Comment