Sunday, November 6, 2016

25.

Kembali.

Assalamualaikum, My Mirror. Akhirnya aku kembali! :D
Banyak sangat ceritera tertangguh yang tidak sempat aku luahkan sejak April lalu.
Amatlah rugi sebenarnya kerana aku tidak sempat untuk mencoretkan segala moment terindah di laman ini.
Namun tidak mengapa, aku akan tulis juga walaupun ia telah lama berlalu dan mungkin dah basi dah pun cerita itu. Huhu.

So, first thing first.
Alhamdulillah aku sihat je sepanjang beberapa bulan ni.
Dan seperti biasa, tuntutan kerja seharian dan tuntutan sebagai pelajar di hujung minggu agak memenatkan aku tetapi aku manage untuk enjoy walaupun nampak macam begitu lifeless hidupku. Haha. Okay chill.

Currently, masih balik keje lambat. Sobs.
And continue Sem 2 untuk perjalanan Master ku. Alhamdulillah! :')
Life takde lah berubah banyak pun. Sebab masih belum kahwin. Haha.
Gaya macam lama gila tak update pape kat blog ni. Maafkan saiaaa ya. >.<

Okay awak, jumpa di next post.
Nak tulis semua benda dalam 1 post macam tak syok la pulak kan.
Apa pun, doakan supaya saya istiqamah menulis kembali. Huhu. Ameen :)

No comments:

Post a Comment